viernes, 30 de septiembre de 2011

IMPRESSIONS DEL BUSINES TOUR 2011

Aquesta jornada va ser molt enriquidora per als alumnes del SEFED, però volem saber què pensen les monitores i els hem fet la següent pregunta:

"¿QUINA HA ESTAT LA VOSTRA IMPRESSIÓ?"

Carme Sogas Mitjans
Monitora d´Autoaprenentatge


Com a monitora vull destacar la il·lusió i l´interès de tots els alumnes de RAÏMIVI  alhora de preparar la trobada, cosa que es va notar en totes les accions que cada grup de treball va desenvolupar, actuant com autèntics professionals i aconseguint molts bons resultats.

També vull agrair l´atenció i la predisposició a participar que van tenir tots els SEFEDs convidats ja que van fer possible que la trobada fos un éxit en tots els aspectes.

Per últim, felicitar a tots els participants amb el convenciment de que aquesta experiència els ha demostrat que tenen capacitat per tirar endavant qualsevol repte que es proposin,  ja que aquests actes permeten fer una formació integral en la que els alumnes passen de fer una formació simulada a fer una formació real, on tenen una gran oportunitat d´aprenentatge i poden fer aflorar totes les seves capacitats en un context real, fet que els aporta una gran seguretat personal, derivada de la satisfacció professional.

Moltes felicitats!!!



Barca González Rodríguez
Monitora Departament Financer


Crec que aquestes jornades son molt enriquidores per els alumnes per diferents motius; un d'ells és com organitzar una acció comercial. Els punts principals a tenir en compte: han de planificar, organitzar i preparar el necessari; els permet parlar en públic que en principi dóna molta por, però, a la llarga l´alumnat adquireix molta seguretat i queda molt satisfet; i finalment els permet fer pràctiques de negociació i relacionar-se amb altres alumnes SEFED i tenir recursos per fer exposicions en d´altres indrets.
En aquestes jornades, en definitiva, passem de la simulació a la realitat.


Àngels Masachs
Monitora del Departament Comercial

L’objectiu principal d’aquesta  jornada va ser fer participar als alumnes – treballadors de l’empresa simulada- en una acció comercial que els hi va permetre adquirir una experiència real i desenvolupar a través d’una metodologia activa les capacitats i competències que demanen les empreses.

La jornada d’activitats es va desenvolupar a l’edifici de La Fassina seu de l’empresa simulada Raïmivi, on es va realitzar principalment l’acció de màrqueting i compravenda entre les diferents empreses participants. Finalment, és va realitzar una visita guiada a l’empresa “Torres”.

La jornada “Business Tour”, anomenada així pels propis alumnes,  va ser valorada en general de forma positiva, tant pels alumnes participants, com pels propis organitzadors (alumnes i monitors).
Malgrat la dificultat que implica el desenvolupament d’aquest tipus d’activitats, ja que no es deixen de realitzar les altres tasques pròpies  del departament Comercial la participació de l’alumnat va ser molt alta – van participar tots els alumnes dels diferents departaments- i les seves impressions van resultar gratificants.

Des del nostre punt de vista, com a monitores, els objectius que ens havíem proposat es van assolir àmpliament.

Aquestes accions de màrqueting, permeten l’ intercanvi d’experiències amb d’altres alumnes de diferents centres, i per l’altra, posa en pràctica tots aquells coneixements apresos en relació a la comercialització dels productes (màrqueting, tracte amb els clients, atenció al públic, etc) i la realització d’operacions comercials amb una enorme semblança a les de les empreses reals.




No hay comentarios:

Publicar un comentario